Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

ΔΟΥΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Βαθμίδα: Μέλος Ε.Ε.Π.
Τηλέφωνο/φαξ: 2107276130
Τομέας: Υγρού Στίβου
Γραφείο:
E-mail: geldouka[at]phed.uoa[dot]gr

 

Γνωστικό Αντικείμενο
«Υγρός Στίβος-Προσαρμοσμένη Κολύμβηση»
(ΦΕΚ: 5002/27-10-2021/τ.Β’)

Ώρες Συνεργασίας
Τρίτη: 12:00-13:00
Τετάρτη: 10:00-12:00

Μαθήματα
Υποχρεωτικά
-Διδακτική και Προπονητική κολύμβησης

Επιλογής
-Διδακτική και προπονητική Υδατοσφαίρισης
-Διδακτική και προπονητική Συγχρονισμένης Κολύμβησης

Ερευνητικά ενδιαφέροντα:
-Ψυχολογικές παράμετροι στα αθλήματα Υγρού στίβου
-Θέματα προπονητικής στα αθλήματα Υγρού Στίβου
-Η κολύμβηση των ατόμων με Αναπηρία

Σπουδές:
-Πτυχίο Φυσικής Αγωγής (Ειδικότητα: Κολύμβηση): ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 1984
-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Ψυχολογία της Κινητικής Συμπεριφοράς (ΜΑ) Πανεπιστήμιο McGill Μόντρεαλ Καναδά, 1990
-Διδακτορικό Δίπλωμα στην Προσαρμοσμένη Κινητική  Αγωγή: ΤΕΦΑΑ-ΕΚΠΑ, 2008

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις

  1. Ε. Σκορδίλης, & A. Δούκα (2014). Διαταραχές της Διατροφής και Φυσική Δραστηριότητα. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -ΥΓΕΙΑ, 29, 93-103.
  2.  Ε. Grammatopoulou, A. Haniotou, A. Douka, & D. Koutsouki (2010). Factors Associated with BMI in Greek Adults with Asthma. Journal of Asthma47(3),276-80. 
  3. A. Douka, E. Grammatopoulou, E. Skordilis & D. Koutsouki (2009). Factor analysis and cut-off score of the 26-item Eating Attitudes Test in a Greek sample. Biology of Exercise, 5.1, 51-67.
  4. N. Chrysagis, A. Douka, M. Nikopoulos, F. Apostolopoulou, D. Koutsouki (2009). Effects of an aquatic program on gross motor function of children with spastic cerebral palsy. Biology of Exercise, 5.2, 13-25.
  5.  Α. Δούκα, Ε. Σκορδίλης, Δ. Κουτσούκη & Γ. Θεοδωράκης (2008). Ανίχνευση Διατροφικών Διαταραχών σε Αθλήτριες υψηλού επίπεδου του Υγρού Στίβου.  Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 6, 87-96.
  6. N. Chrysagis, N. Nikitaras, S. Charitou, A. Douka, E. Skordilis & D. Koutsouki (2007). “Sports for All” Programs of Elderly Women”. Χορηγία-Choregia, 3.2,5-14.
  7.  E. K. Skordilis, A. Douka, I. Spartali, & D. Koutsouki (2004). Depth Perception of elementary school students with qualitatively evidenced locomotor impairments. Perceptual and Motor Skills, 99, 501-518.

 

Προφίλ στο Google Scholar

Πλήρες Βιογραφικό