Σκοπός των Ειδικεύσεων του Κλασικού Αθλητισμού είναι η απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων που αφορούν στα αγωνίσματα του Κλασικού Αθλητισμού για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης καθώς και η εκπαίδευση επιστημόνων-προπονητών προκειμένου να εφαρμόσουν τα ερευνητικά δεδομένα για την ανάπτυξη του αγωνιστικού αθλητισμού όλων των ηλικιακών κατηγοριών. Η επιτυχής παρακολούθηση οδηγεί σε απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος προπονητή Α΄ κατηγορίας της ΓΓΑ. Η λειτουργία, σε όλη τη χώρα, μεγάλου αριθμού συλλόγων Κλασικού Αθλητισμού, οι οποίοι περιλαμβάνουν αγωνιστικά τμήματα αλλά και ακαδημίες, προσφέρουν αυξημένες ευκαιρίες επαγγελματικής απασχόλησης στους αποφοίτους της ειδικότητας Κλασικού Αθλητισμού.
Συντονιστής Ειδίκευσης: Ζαχαρόγιαννης Ηλίας, Αν. Καθηγητής
Κωδικός | Μάθημα | Θ | Ε | ΔΜ | ΠΜ | ΕΦ | εξάμηνο |
ΚΑ-470ΔΡ | Τεχνική Ανάλυση Αθλητικών Δρόμων | 2 | - | 2 | 4 | 100 | Χ |
ΚΑ-471ΔΡ | Προπονητική Αθλητικών Δρόμων | 2 | 2 | 3 | 6 | 150 | Ε |
ΚΑ-472ΔΡ | Μεθοδολογία Διδασκαλίας Αθλητικών Δρόμων | 2 | 4 | 4 | 8 | 200 | Χ |
ΚΑ-480ΔΡ | Προπονητική Εξάσκηση Αθλητικών Δρόμων | 2 | 4 | 4 | 8 | 200 | Ε |
ΚΑ-490ΚΛ | Ειδικά Θέματα Κλασικού Αθλητισμού | 2 | - | 2 | 4 | 100 | Χ |
ΚΑ-491ΚΛ | Αξιολόγηση απόδοσης στον Κλασικό Αθλητισμό | 2 | 2 | 3 | 6 | 150 | Ε |
Ο φοιτητής της Ειδίκευσης οφείλει να παρακολουθήσει όλα τα ανωτέρω προτεινόμενα μαθήματα για να συμπληρώσει τις 18 Διδακτικές Μονάδες.
Θ: Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλία Θεωρητικού μέρους
Ε: Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας Εργαστηριακού μέρους ή Πρακτικής εξάσκησης
ΔΜ: Διδακτικές μονάδες
ΠΜ: Πιστωτικές μονάδες (ECTS)
ΕΦ: Εκπαιδευτικό φορτίο
Απαραίτητη προϋπόθεση για εισαγωγή στις ειδικεύσεις του Τομέα Κλασικού Αθλητισμού τίθεται η επιτυχής περάτωση δεκαπέντε (15) υποχρεωτικών μαθημάτων του Προγράμματος Σπουδών, εκ των οποίων το ένα θα πρέπει να είναι το υποχρεωτικό ή το κατ’ επιλογής αντίστοιχο μάθημα της ειδίκευσης και τα τρία (3) θα πρέπει να επιλεγούν από τα: Μυϊκή Ενδυνάμωση, Θεωρία Αθλητικής Προπόνησης, Εργοφυσιολογία, Λειτουργική Ανατομική του Ανθρώπου, Αθλητική Βιομηχανική, Αθλητική Στατιστική, Μεθοδολογία Αθλητικής Έρευνας, Αθλητική Παιδαγωγική και Αθλητική Ψυχολογία.