Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

ΚΟΣΣΥΒΑ ΕΙΡΗΝΗ

Βαθμίδα: Μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.)
Τηλέφωνο/φαξ: 210-7276056, 210-7276058
Τομέας: Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών
Γραφείο:
E-mail:ikossiva@phed.uoa.gr


Γνωστικό αντικείμενο
Αθλητική Παιδαγωγική (ΦΕΚ: 1345/28-05-2014)

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές
Τρίτη 14:00-15:00, Πέμπτη 11:00-12:00

Μαθήματα
Υποχρεωτικά:
- Αθλητική Παιδαγωγική και Πρακτική Άσκηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Εργαστήρια και επίβλεψη πρακτικής άσκησης φοιτητών/τριων)
- Διδακτική Φυσικής Αγωγής και Πρακτική Άσκηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Εργαστήρια και επίβλεψη πρακτικής άσκησης φοιτητών/τριων)

Ερευνητικά ενδιαφέροντα
- Φυσική Αγωγή και δια βίου άσκηση
- Φυσική δραστηριότητα και υγεία
- Κινητική ικανότητα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας
- Κινητικός Γραμματισμός ενηλίκων

Σπουδές
 -Πτυχίο Φυσικής Αγωγής: ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 1991
- Διδακτορικό Δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή: ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 2005

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις

  1. Kaioglou, V., Adamakis, M., Kossyva, I., Kouloutbani, K., Afthentopoulou, A.E, Mazzoli, E., Barnett, L. & Venetsanou, F. (2025). Physical Literacy in Children Questionnaire: Adaptation, Validity, and Reliability Evidence for 4–12-Year-Old Greek Children, Measurement in Physical Education and Exercise Science, DOI: 10.1080/1091367X.2025.2558521
  2. Dania, A., Anagnostopoulos, C., Ntalachani, K., Georgaroudi, K., Kossyva, I., Lemling, A., Adamakis, M., Cools, W., Caballero, P., Rodríguez, M.J.L., Romero, A.L., Macias, G.M., Popeska, B., Janemalm, L., Skotakova, A., Hrebíckova, S., Vlcek. P. (2025). Integrating outdoor and adventure education in school physical education. InsiGHTS FROm European physical educators. International Journal of Educational Research, 134, 102822, https://doi.org/10.1016/j.ijer.2025.102822
  3. Wälti, M., Seelig, H., Adamakis, M., Colella, D., Emeljanovas, A., Gerlach, E., Kossyva, I.,  Labudová, J., Masaryková, D., Miežiene, B., Mombarg, R., Monacis, D., Niederkofler, B., Onofre, M., Pühse, U., Quitério, A., Sallen, J., Scheuer, C., Vlček, P., Vrbas, J., Herrmann, C. (2022). Investigating levels and determinants of primary school children’s basic motor competencies in nine European countries. Zeitschrift für Grundschulforschung, 1-21. Doi: 10.1007/s42278-022-00155-w
  4. Wälti, M., Sallen, J., Adamakis, M., Ennigkeit, F., Gerlach, E., Heim, C., Jidovtseff, B., Kossyva, I., Labudová, J., Masaryková, D., Mombarg, R., De Sousa Morgado, L., Niederkofler, B., Niehues, M., Onofre, M., Pühse, U., Quiterio, A., Scheuer, C., Seelig, H., Vlček, P., Vrbas, J., Herrmann, C. (2022). Basic motor competencies of 6- to 8-year-old primary school children in 10 European countries: a cross-sectional study on associations with age, sex, BMI and physical activity. Frontiers in Psychology, 13, 1-12. doi: 10.3389/fpsyg.2022.804753
  5. Venetsanou, F., Kossyva, I., Valentini, N., Afthentopoulou, A., Barnett, L. (2018). Validity and Reliability of the Pictorial Scale of Perceived Movement Skill Competence for Young Greek Children. Journal of Motor Learning and Development, 6, S239-S251.
  6. Dania A., Kossyva I, Zounhia K. (2017). Effects of a Teaching Games for Understanding program on primary school students’ physical activity patterns. European Journal of Physical Education and Sport Science, 3(2), 81-94.
  7. Kossiva I., and Hatziharistos D. (2007). Physical Education in Greek High-Schools: Is Health-Related Fitness Promoted? Inquiries in Sport & Physical Education, 5(3), 341-351.
  8. Zounhia K., Emmanuel K., Kossiva I., and Hatziharistos D. (2002). Perceived effectiveness of Greek secondary school teachers. European Journal of Physical Education, 7, 19-29.

 

Προφίλ στο Google Scholar

Πλήρες βιογραφικό