Βαθμίδα: Μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.)
Τηλέφωνο/φαξ: 210-7276056, 210-7276058
Τομέας: Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών
Γραφείο:
E-mail:ikossiva@phed.uoa.gr
Γνωστικό αντικείμενο
Αθλητική Παιδαγωγική (ΦΕΚ: 1345/28-05-2014)
Ώρες συνεργασίας με φοιτητές
Τρίτη 14:00-15:00, Πέμπτη 11:00-12:00
Μαθήματα
Υποχρεωτικά:
- Αθλητική Παιδαγωγική και Πρακτική Άσκηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Εργαστήρια και επίβλεψη πρακτικής άσκησης φοιτητών/τριων)
- Διδακτική Φυσικής Αγωγής και Πρακτική Άσκηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Εργαστήρια και επίβλεψη πρακτικής άσκησης φοιτητών/τριων)
Ερευνητικά ενδιαφέροντα
- Φυσική Αγωγή και δια βίου άσκηση
- Φυσική δραστηριότητα και υγεία
- Κινητική ικανότητα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας
- Κινητικός Γραμματισμός ενηλίκων
Σπουδές
-Πτυχίο Φυσικής Αγωγής: ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 1991
- Διδακτορικό Δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή: ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 2005
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις
- Kaioglou, V., Adamakis, M., Kossyva, I., Kouloutbani, K., Afthentopoulou, A.E, Mazzoli, E., Barnett, L. & Venetsanou, F. (2025). Physical Literacy in Children Questionnaire: Adaptation, Validity, and Reliability Evidence for 4–12-Year-Old Greek Children, Measurement in Physical Education and Exercise Science, DOI: 10.1080/1091367X.2025.2558521
- Dania, A., Anagnostopoulos, C., Ntalachani, K., Georgaroudi, K., Kossyva, I., Lemling, A., Adamakis, M., Cools, W., Caballero, P., Rodríguez, M.J.L., Romero, A.L., Macias, G.M., Popeska, B., Janemalm, L., Skotakova, A., Hrebíckova, S., Vlcek. P. (2025). Integrating outdoor and adventure education in school physical education. InsiGHTS FROm European physical educators. International Journal of Educational Research, 134, 102822, https://doi.org/10.1016/j.ijer.2025.102822
- Wälti, M., Seelig, H., Adamakis, M., Colella, D., Emeljanovas, A., Gerlach, E., Kossyva, I., Labudová, J., Masaryková, D., Miežiene, B., Mombarg, R., Monacis, D., Niederkofler, B., Onofre, M., Pühse, U., Quitério, A., Sallen, J., Scheuer, C., Vlček, P., Vrbas, J., Herrmann, C. (2022). Investigating levels and determinants of primary school children’s basic motor competencies in nine European countries. Zeitschrift für Grundschulforschung, 1-21. Doi: 10.1007/s42278-022-00155-w
- Wälti, M., Sallen, J., Adamakis, M., Ennigkeit, F., Gerlach, E., Heim, C., Jidovtseff, B., Kossyva, I., Labudová, J., Masaryková, D., Mombarg, R., De Sousa Morgado, L., Niederkofler, B., Niehues, M., Onofre, M., Pühse, U., Quiterio, A., Scheuer, C., Seelig, H., Vlček, P., Vrbas, J., Herrmann, C. (2022). Basic motor competencies of 6- to 8-year-old primary school children in 10 European countries: a cross-sectional study on associations with age, sex, BMI and physical activity. Frontiers in Psychology, 13, 1-12. doi: 10.3389/fpsyg.2022.804753
- Venetsanou, F., Kossyva, I., Valentini, N., Afthentopoulou, A., Barnett, L. (2018). Validity and Reliability of the Pictorial Scale of Perceived Movement Skill Competence for Young Greek Children. Journal of Motor Learning and Development, 6, S239-S251.
- Dania A., Kossyva I, Zounhia K. (2017). Effects of a Teaching Games for Understanding program on primary school students’ physical activity patterns. European Journal of Physical Education and Sport Science, 3(2), 81-94.
- Kossiva I., and Hatziharistos D. (2007). Physical Education in Greek High-Schools: Is Health-Related Fitness Promoted? Inquiries in Sport & Physical Education, 5(3), 341-351.
- Zounhia K., Emmanuel K., Kossiva I., and Hatziharistos D. (2002). Perceived effectiveness of Greek secondary school teachers. European Journal of Physical Education, 7, 19-29.
Πλήρες βιογραφικό